2 Kasım 2008 Pazar

Konya Köpek Ve Kediler Barınağı

2 Kasım günü güzel golden retriever yavru köpek bulma isteği ile barınağa gittik.Gittiğimizde ziyaret saatine dek gelmişiz.1 Saat süre içinde her yeri gezdik.Barınakta evcil,uslu köpekleri serbest bırakmışlar yada açık yere bağlamışlar. Daha vahşi köpekler kafeslere koymuşlar.Kafeslere koyulanlar bakımsız ve hastalıklı gibiydiler.100 belki 200'den fazla hayvana tek tek bakmak kolay değil.Ama yinede tüm hayvanlar yaklaştığınızda beni al gibisinden sizlere havlıyor, yaklaşıyor...

Biz yavru k
öpeklere bakıyorduk elbette.İlk gördüğümüz yavrular küçük,pis,üstü açık bir kafesteydiler.Bizi görünce sevinçten tırmanmaya başladılar.Bende o pis kokuyu yok sayarcasına seviyordum onları.Daha ilerde güzel ve asil hayvanları koymuşlar sanki...

Belli bir bölgeye klubeler yapmışlar.Ordakiler
havlamıyor oyun oynuyordu.Hele bir tanesinin 6-7 tane şirin mi şirin yavruları vardı.En önemlisi yavruları sevmemize kızmıyordu.Yavrulardan bir tanesi bana doğru geldi.Sessiz oldum ve kafasını kaşıdım.Onun da hoşuna gitti.Yattı.Sonra ablamı gördü kaçtı:) Görevlilere sorduğumuzda Golden Reitriever yok dediler.Zaten böyle bir köpeği barınakta zor bulunur:) Neyse o olmasada ben o gördüğüm yavrulardan bir tanesini yada onların annesini istiyordum.Kısmet olmadı.

Gezimizin sonunda kedileri gördük.Yanlarına gittik.Kedileri tek kafese koymuşlar.Bir aile oraya koyduğu kedileri geri almak için gelmiş.Dayanamışlar.Bu arada orası idari binanın arka tarafıydı. idari binanın ön bahçesinde diğer bekçi köpekleri vardı sanırım.

Ordaki köpekler yanınıza geliyor,sizden ürküyor.San
ki ''gel beni sev'' diyordu.Hele bir tanesinin sağ-ön bacağı yoktu.Annemlerin arkasından koştu.Bende istemeden ''şşt!'' dedim.Köpek bir anda durdu.Üzülür gibi.Şimdi dediğime pişmanım.

Ayrıca bir tane adını unuttuğum avcı köpeği vardı.Hani bacakları uzun olan ve renkleri beyaz-açık kahve olan.Bekçilerin yanında duran.İyi koku alma yeteği varm
ış.O köpek yanımızda durdu gezi yattı.O kadar iyiydi ki...Sanki onu alsam beni çok sevecek gibi.Sakin,uslu,akıllı bir hayvan bilyordum.Ama ailem köpeklerden pek anlamıyordu.O yüzden büyük değil yavru köpek istiyordu.E tabi öyle olunca onlara birşey anlatamassınız... Orayı anlatmak belki bitmez.Ama o sevdiğim yavruların resmini çektim.Annelerinin cinsini bilmesemde çok sevdim.
























































































(Resimleri kaydettikten sonra zoom yapın;) )

13 yorum:

Sinan dedi ki...

Merhabalar, ben de konya barınağından kedi sahiplenmek istiyorum ama adresini bir türlü bulamadım. Nette araştırırken blogunuz denk geldi. Rica etsem adresi veya tarifi muscleboys_3@hotmail.com adresine e-mail atabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler.

Adsız dedi ki...

atış poligonunun o tarafta ama kolay kolay vermezler bakacak muhteşem bi yerin olacak sonra barınağa mama falan alacaksın ondan sonra köpeği alabilirsin

Nur dedi ki...

merabalar , atış poligonu nerede tam olarak adresını yazabılırmısınız acaba? Bide orada köpek sahıplenebılıyormusun yani arada gidip sevıp mama fln vermek gibisinden. bilgilendirirseniz cok sevınırım. Cevabınızı beklıyorum.

Memet dedi ki...

Merhaba Barınağınızda Dogo cinsiLi köpğiniz vaRmı ?

Adsız dedi ki...

MERHABA BEN AHMET BARINAKTA SİBİRYA KURT CİNSİ KÖPEK VARMI LÜTFEN CEVAP BEKLİYORUM

Adsız dedi ki...

SİBİRYA KURDU YAVRULARI NE KADAR?

Adsız dedi ki...

barınak ankara yolu üzerinde konsan var onun hemen arka tarafında.. barınakta hemen hemen her tür köpek mevcut.. bugun sibirya kurdu,golden ve bi çok tür köpek gördük.. ama bence cinsinden ziyade özel bi köpek alın.. ne biliyim daha cok yardıma muhtac bi köpek olabilir belki..

murat dedi ki...

ben iki hafta önce bir kopeksahiplendim benim sitemim var cünkü her ne hikmetse bakipta begendiklerimizi vermediler benim aklimda cins birsey degil kapimizda bekci olabilecek bir kirma vard
bize burdan alin dedikleri kopekler hastalikli gibi gözüküyordu ooysaki tek tek kulubedekiler dahasaglam dururken sordugumuzda onlar olmaz diye gecistiriyorlar soruyorum niçin böyleoluyor???

murat dedi ki...

ben iki hafta önce bir kopeksahiplendim benim sitemim var cünkü her ne hikmetse bakipta begendiklerimizi vermediler benim aklimda cins birsey degil kapimizda bekci olabilecek bir kirma vard
bize burdan alin dedikleri kopekler hastalikli gibi gözüküyordu ooysaki tek tek kulubedekiler dahasaglam dururken sordugumuzda onlar olmaz diye gecistiriyorlar soruyorum niçin böyleoluyor???

subtym dedi ki...

konya hayvanat bahçesinde hayvanlara bakılmıyor hayvan hakları internette ayakta koyun keçivs ayaklarından sürütülüp götürülüyormuş hayvanlara eziyet edilyor hayvanların hepsi bakımsız aç konya barınağinı gördüm köpekler hasta idi bakımsızlardı yetkililer neden ilgilenmiyorlar hepsinin fotoğrafları çekilmiş bütün hayvan hakları ayakta hayvanlar bakımsızlıktan ölüyorlar günahtır

Adsız dedi ki...

Benim İran tekir kırması bı kedim var eğer güzel bir besleme alanına sahipseniz görüşelim f-16_fatih@hotmail.com

ceyda dedi ki...

benim köpeğim dün evden kaçtı hanımlar lokaline gitmiş ve içeri girmeye çalışmış oradakilerde rahatsız oldukları için belediyeyi aramışlar ve belediyeden gelen adamlar köpeğimi barınağa götürmüşler gitsem hemen verirler mi ki ?

Ali Arıtürk dedi ki...

Elimde sibirya kangal kirmasi 9 aylik kopek var ulasin verecem 05532006164 konya

Sayfa İstatistiği